چگونه از گرفتگي لوله فاضلاب آشپزخانه جلوگيري كنيم؟

ارائه خدمات فني لوله بازكني شبانه روزي

لوله هاي فاضلاب آشپزخانه و گرفتگي سينك ظرفشويي از مشكلات معمول ساختماني است كه خانم هاي خانه دار با آن روبرو هستند و آنها هميشه به دنبال راهي براي حل اين مشكل بزرگ هستند. راهي براي بازكردن آسان گرفتگي لوله فاضلاب آشپزخانه يا سينك ظرفشويي ، يا با كمك لوله بازكني سعادت اباد شبانه روزي و شركت لوله بازكن. يك روش خانگي براي باز كردن لوله كه به راحتي گرفتگي ها را برطرف مي كند.

 

اين افراد از ابزارهاي مختلفي براي بازكردن گرفتگي سينك ظرفشويي استفاده مي كنند. ابتدا آب جوش ، جوش شيرين ، نمك ، آب ليمو و ... را امتحان مي كنند و سپس از محلول هاي شيميايي براي بازكردن لوله استفاده مي كنند. اگر اين روش جواب نداد ، مردان شروع به استفاده از سيخ و پيچ گوشتي مي كنند تا انسداد را برطرف كنند ، يا با بازكردن لوله هاي سينك ، علت انسداد را پيدا كرده و آن را از لوله تخليه سينك بيرون مي آورند.

 

اگر مردان نتوانند كاري انجام دهند ، ناگزير با شركت هاي لوله بازكني شهران تهران با كيفيت تماس مي گيرند و از آنها مي خواهند انسداد لوله را باز كنند. در اين حالت ، پس از چندين مرحله و صرف وقت و هزينه ، سرانجام گرفتگي لوله فاضلاب باز مي شود.

 

از گرفتگي لوله فاضلاب سينك آشپزخانه خودداري كنيد

اما به جاي اين همه دردسر و هزينه ، راه هاي بهتري براي حل اين مشكل وجود دارد ، مانند گرفتگي لوله هاي فاضلاب. روش هايي كه براي شما ساده و ارزان هستند. نتيجه راه حلي براي مشكل گرفتگي لوله هاي فاضلاب آشپزخانه است. در صفحه لوله بازكني نياوران تهران ارزان مي خواهيم اين روش ها را به شما آموزش دهيم. روش هايي كه نياز لوله بازكن و لوله بازكن شما را برآورده مي كند. در واقع ما مي خواهيم روش هايي را معرفي كنيم كه لوله فاضلاب ماشين ظرفشويي را مسدود نكند. اين به اين معني نيست كه لوله فاضلاب مسدود شده است و شما به راحتي مي توانيد آن را باز كنيد.

 

هميشه پيشگيري بهتر از درمان است. همين امر در مورد لوله فاضلاب نيز صدق مي كند. جلوگيري از گرفتگي لوله هاي فاضلاب بهتر از رفع گرفتگي لوله ها است. در ادامه روش هاي جلوگيري از گرفتگي لوله فاضلاب آشپزخانه را به شما آموزش مي دهيم تا با استفاده از آنها ديگر لوله فاضلاب شما مسدود نشود و ديگر نيازي به لوله بازكني نداشته باشيد.

 

مشكل گرفتگي لوله فاضلاب را برطرف كنيد

يكي از قسمتهاي اصلي هر خانه آشپزخانه است ، جايي كه اغلب زنان در آن كار مي كنند. رعايت بهداشت و نظافت در آشپزخانه بسيار مهم است و بايد به آن احترام گذاشت. سينك ظرفشويي قسمت مهمي از آشپزخانه است كه چندين بار در روز مورد استفاده قرار مي گيرد و ظروف در آن شسته مي شوند. بنابراين ، نظافت سينك بايد رعايت شود. ظروف مختلف روزانه در سينك ظرفشويي شسته مي شوند و اقلام مختلف غذايي و غير غذايي به سينك مي روند كه ممكن است برخي از آنها در داخل سينك ظرفشويي باقي بمانند.

 

همان موادي كه معمولاً دانه هاي برنج ، روغن ، نان ، تفاله چاي ، پوست ميوه و غيره هستند ، در داخل لوله ها جمع شده و در نهايت باعث گرفتگي لوله سينك مي شوند و اين گرفتگي باعث ايجاد مشكل مي شود. براي جلوگيري از مشكلات باز شدن لوله و گرفتگي لوله ، كافي است از ورود مواد اضافي به لوله تخليه سينك جلوگيري كنيد. اين نكته ساده بسيار م effectiveثر است و از مسدود شدن بسياري از لوله هاي فاضلاب جلوگيري مي كند.

 

علت اصلي گرفتگي سينك ظرفشويي در آشپزخانه روغن و گريس است كه در اكثر ظروف وجود دارد. روغن در زمان گرم مايع است ، اما در سرد سرد مي شود. اگر روغن باقي مانده غذا را از طريق سينك تخليه كنيد ، اين روغن در لوله اي كه ساير مواد در آن جمع مي شوند جمع مي شود و پس از مدتي يك لايه انسداد داخل لوله ايجاد مي شود. بنابراين ، روغن را داخل سينك جداگانه نريزيد. اگر اين كار انجام شد ، پس از آن حتما مقداري آب جوش داخل سينك ظرفشويي بريزيد تا روغن با آب جوش از چاه پايين برود و داخل لوله فاضلاب سينك نماند.

 

چه موادي باعث انسداد داخل لوله مي شوند؟

عامل ديگري كه باعث گرفتگي لوله هاي فاضلاب مي شود خاك چاي است. ريختن ضايعات چاي در سينك ظرفشويي مي تواند لوله فاضلاب شما را مسدود كرده و براي شما مشكل ايجاد كند. پودر چاي كه در سينك ظرفشويي ريخته مي شود وارد لوله فاضلاب مي شود و يك لايه قوي در كنار روغن و گريس ايجاد مي كند كه به راحتي آب را مسدود كرده و لوله را مسدود مي كند. بنابراين ، بايد از ريختن تفاله چاي در چاه خودداري كنيد. براي راحتي بيشتر ، مي توانيد از سينك ظرفشويي استفاده كنيد كه مانع از ورود مواد اضافي مانند تفاله چاي مي شود.

 

ساير مواد تشكيل دهنده سينك ظرفشويي دانه هاي برنج و ماكاروني هستند. آنها برخي از خواص چسبندگي و افزايش حجم در تماس با آب اين به آنها اجازه مي دهد تا به راحتي در گوشه هاي كنار لوله هاي فاضلاب جمع شوند و انسداد در داخل لوله ايجاد كنند. بنابراين ، فيلتر سينك ظرفشويي نيز مي تواند براي اين موارد استفاده شود.

 

البته مصالح ديگري نيز وجود دارد كه به دليل اندازه بزرگ ، گاهي وارد لوله فاضلاب مي شوند. اينها شامل استخوانهاي كوچك مرغ يا ماهي ، پوسته تخم مرغ ، پوست يا مغز ميوه ، دستمال كاغذي و ... است كه به دليل اندازه بزرگ آنها در صورت ورود به لوله فاضلاب قطعاً مسدود مي شود.

 

روشهاي ساده براي حل مشكل گرفتگي لوله تخليه سينك ظرفشويي

دو راه ساده براي جلوگيري از ورود مواد اضافي به لوله تخليه سينك و جلوگيري از گرفتگي لوله فاضلاب و نياز به لوله بازكني وجود دارد كه با اين كار مي توانيد خود را از دهانه لوله تخليه ايمن كنيد. دو راه كه بسيار مفيد و در عين حال كارآمد هستند و هزينه پاييني دارند. با توجه به محتوا

لازم بود از ورود مواد اضافي به سينك جلوگيري شود

 

بنابراين ، براي جلوگيري از ورود مواد اضافي ، لازم است از يك صافي براي سينك استفاده كنيد. اين فيلترها اجازه ورود مواد درشت به لوله را نمي دهند و فقط آب مي تواند وارد لوله سينك شود. سپس بايد يك استايل كوچك كه مخصوص زباله هاي سينك ظرفشويي است تهيه كنيد و آن را كنار سينك ظرفشويي قرار دهيد تا مواد اضافي گير كرده در صافي برداشته شده و داخل آن بريزيد. با انجام اين دو كار ، لوله فاضلاب سينك ظرفشويي خود را به هيچ وجه مسدود نمي كنيد و قادر خواهيد بود تا سالها به راحتي از آن استفاده كنيد.

 

اگر لوله كشي سينك به هر نحوي مسدود شد ، مي توانيد با شركت لوله بازكني و تخليه تماس بگيريد. شركت لوله بازكني برچسب آماده خدمت رساني به كليه شهروندان تهران و حومه مي باشد. من خدمات متنوعي را ارائه مي دهم ، از جمله افتتاح خطوط لوله در تمام مناطق تهران بلافاصله و شبانه روزي با هزينه اتحاديه. رفع گرفتگي لوله هاي فاضلاب ، بازكردن لوله ها به صورت 24 ساعته ، بازكردن سينك ظرفشويي از جمله خدمات مختلف ما مي باشد.

منبع: https://barchasb.net/tehran/shahrak-e-vali-e-asr/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.