گرفتگي توالت با دستمال كاغذي

ارائه خدمات فني لوله بازكني شبانه روزي

رفع گرفتگي توالت با دستمال كاغذي با 3 روش تضميني

گرفتگي توالت با دستمال كاغذي از جمله مشكلات رايج در سرويس هاي بهداشتي مي باشد.

سيفون چاه توالت هاي ايراني و فرنگي بسيار مستعد انسداد با دستمال كاغذي و موارد مشابه آن هستند چرا كه دائما در حال استفاده شدن هستند و افراد ممكن است به اشتباه تصور كنند انداختن دستمال كاغذي درون كاسه توالت ها باعث ايجاد مشكل نمي شود.

ما شما را با روش هاي سريع و آسان رفع گرفتگي توالت ايراني با دستمال كاغذي آشنا مي كنيم. البته راه كارهاي ارائه شده دراين مقاله برا رفع گرفتگي توالت فرنگي با دستمال كاغذي هم كار ساز است، پس براي رفع گرفتگي توالت با دستمال كاغذي تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد يا ميتوانيد با تماس با لوله بازكني غرب تهران برچسب مشكل خود را حل كنيد

 

در صورتي كه زمان نداريد و عجله داريد و يا اينكه به هر دليل خودتان مايل نيستيد گرفتگي توالت منزلتان را برطرف كنيد؛ با مراجعه به صفحات لوله بازكني سايت برچسب در سراسر تهران،مثل خدمات لوله بازكني در مولوي، مي توانيد با فني كارهاي مجرب لوله بازكني برچسب تماس گرفته تا سريعا خود را به محل شما رسانده و مشكل گرفتگي توالت با دستمال كاغذي يا هر نوع گرفتگي ديگر در لوله هاي منزلتان را برطرف كنند.

گرفتگي توالت با دستمال كاغذي خواهد آمد كه مقدار زيادي دستمال در توالت رها شده است به خوبي باعث انسداد در لوله فاضلاب يا مكش ،  دريچه هاي فاضلاب بزرگ هستند و اگر شما مراقب باشيد به راحتي توسط چنين مواردي در حال سقوط مسدود مي شود. البته پيشگيري هميشه بهتر از درمان است. به عبارت ديگر ، براي جلوگيري از مشكلات آينده در چنين مواردي.

 

چاه هاي فاضلاب توالت با دستمال كاغذي

 

چاه توالت را مي توان با دستمال كاغذي ، پلاستيك ، نوار بهداشتي ، صابون و صابون به علت دهانه هاي بزرگ مسدود كرد. در اين مورد ، لازم است انسداد را در چاه رفع كنيد و توالت را با استفاده از روش هاي مختلف باز كردن لوله بيرون بكشيد.

 

راه هاي از بين بردن گرفتگي لوله هاي فاضلاب با دستمال كاغذي

 

براي اين ، روش هاي مختلفي وجود دارد كه مي تواند مورد استفاده قرار گيرد. علت اصلي انسداد چاه در اين موارد مدفوع است كه اكثر مردم به آن توجه نمي كنند و دستمال كاغذي كه باعث انسداد مي شود. اين هيچ تفاوتي با توالت و كودهاي ايراني ندارد و لازم است كه انسداد را با روش هاي مورد استفاده براي اسپاسم با مدفوع حل كنيم.

 

در اينجا برخي از داروهاي خانگي براي رفع اين مشكل:

 

با استفاده از آب

 

همچنين ممكن است براي شما به استفاده از مقدار زيادي از آب براي از بين بردن انسداد در چنين مواردي. اين روش مي تواند اولين و بهترين راه براي رفع مشكل است كه به درستي كار مي كند. يكي از دلايل اصلي براي گرفتگي چاه توالت آب كافي نيست. آب مي تواند ضايعات كه در سيفون باقي مي ماند حذف و منجر به فاضلاب.براي استفاده از خدمات سايت برچسب اينجا كليك كنيد

روش استفاده از آب

 

به اين ترتيب ، لازم است كه توالت را از چند ليتر آب پر كنيد بهتر است گرم شود و چند ساعت صبر كنيد تا از بين بردن انسداد. البته ، تنها مشكل اين روش بوي بد فاضلاب است كه شما بايد به آن دست يابيد.

لوله باز كن برجسب

با استفاده از چاه باز

 

دستگاه پمپ دستي يا درب بازكن خوبي نيز يكي ديگر از روش هاي ساده است كه مي تواند كمك به حل مشكل است. اين روش از زمان هاي گذشته براي از بين بردن اسپاسم به عنوان يك روش خانگي مورد استفاده قرار گرفت.

 

روش استفاده از پمپ دستي

 

به اين ترتيب ، شما مي توانيد پمپ در سوراخ قرار داده و فشار آن بالا و پايين. در اين روش فشار كه از طريق هواي داخل پمپ به لوله مي آيد مي تواند انسداد لوله ها را از بين ببرد. براي نتيجه بهتر ، اين روش بايد چندين بار تكرار شود.

 

با استفاده از يك درب بازكن بهار لوله

 

استفاده از لوله هاي چشمه هاي باز آخرين راه حل است كه مي توانيد در تخت ها براي رفع انسداد چاه هاي توالت استفاده كنيد. با وجود سادگي ، چشمه هاي دستي مي تواند مفيد باشد و اغلب در اين موارد يك روش موثر است. بهار لوله باز كردن ماشين نيز مي تواند موثر باشد اما براي استفاده از آن لازم است به كمك گرفتن از لوله باز شركت ها و متخصصان دليل آن نياز به تجربه.

 

روش استفاده از درب بازكن لوله بهار

 

در اين روش ، لوله هاي بهار باز مي شوند كه از يك بهار طولاني در لوله فاضلاب تشكيل شده است ، به طوري كه انسداد لوله ها حذف مي شود. لازم است سر بهار را به لوله فاضلاب توالت بچرخانيد تا به محل انسداد برسيد. در حال حاضر دسته بهار بايد به چاه براي حل اين مشكل تحت فشار قرار دادند. بهتر است براي استفاده از برخي از آب در طول اين زمان به طوري كه روند دفع زباله بهتر انجام شده است.

 

جمع بندي

 

در اين مقاله ما سعي كرديم برخي از راه هاي ساده است كه مي تواند به راحتي انجام شده توسط مردم خود را براي تعمير مسدود توالت فاضلاب. اگر هيچ يك از اين روش ها كار نمي كند ، مي توانيد انسداد را با كمك شركت هاي لوله بازكني جنوب تهران برچسب و سبك هاي ديگر به خوبي تخليه كنيد. البته بهتر است براي جلوگيري از چنين مشكلاتي با رعايت برخي از نقاط است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.